piątek, 24 stycznia 2014

Rozdanie z kosmetykomanią.pl

Cześć!
Kochani, zapraszamy razem kosmetykomania.pl do zabawy. Do zgarnięcia super zestaw! A zadanie jest bardzo proste!


ZADANIE:

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

1.Polubić FunPage Makeupownia Marzena Tarasiewicz dostępny w serwisie społecznościowym Facebook,
pod adresem URL
: https://www.facebook.com/makeupownia.eu?bookmark_t=page

2. polubić FanPage sklepu Kosmetykomania dostępny w serwisie społecznościowym Facebook,
pod adresem URL
https://www.facebook.com/pages/kosmetykomaniapl/267741676573369?ref=hl

3. Udostępnić zdjęcie rozdania na swoim profilu na Facebooku

CZAS TRWANIA :

Konkurs trwa 6 dni tj.  od  24 stycznia 2014 roku do 29 stycznia 2014 roku do  godz. 23:59

NAGRODY:

W Konkursie zostanie wyłoniony zwycięzca. Przewidziana jest jedna nagroda główna. Trzy palety marki Sleek- Au Naturel, Storm i Oh So Special. Zwycięzca będzie wyłoniony w drodze losowania a informacja o tym kto jest laureatem zostanie podana nie później niż 01.02.2014

Zapraszam!!!!


113 komentarzy:

  1. cudowne nagrody! :) trzymam kciuki mocno, mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa... jakie świetne nagrody!!! Szkoda tylko, że nie mam szczęścia w grach losowych :p Ale nic to... spróbować nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba te najpopularniejsze :) CUdne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na swoje nazwisko w wynikach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. juuużżżż :) eh marze o nich

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobione:) kurde, a akurat sie zastanawialam, ktora kupic: storm czy au naturel :DDD musze sie wstrzymac, w koncu jest nadzieja!

    OdpowiedzUsuń
  7. gotowe! Storm <3 chętnie przygarnę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione cienie <3 *.* Mam nadzieje, ze je dostane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione cienie <3 *.* Mam nadzieje, że je dostane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. udostępnione jako Ania Stącel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gotowe, może SIĘ uda jeszcze nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jesu ;D dajcie wygrac ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooj bardzo by się przydały z racji tego, że zaczynam swoją przygodę jako kosmetyczka! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gotowe :):) lubię i udostępniam jako Agnieszka Janoszka

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym je udostepilam jako Gosia Okonek

    OdpowiedzUsuń
  17. Gotowe!
    Lubię i udostępniam jako:Magdalena Książek
    Super nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. polubione razy dwa :) udostępnione jako Patrycja T-k

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobione :) Fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udostępnione!
    I jak już pisałam na Fb, ten lawendowy cień jest przeee-boski. <3 Jeżeli wygrałabym trzy, na pewno jedną sprezentowałabym mojej przyjaciółce oraz mojej mamie. <3
    Super rozdanie Babeczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko polubione i udostępnione. zwycięzca wyłoniony będzie z udostępnień?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gotowe :)
    Udostępniam jako Karolina Jurek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gotowe - lubię i udostępniłam jako: Katarzyna Górska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Już udostępniłam i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ohhh bosko bosko. Ślicznotki :-) już udostępniam na fb jako Agnieszka Kulesza

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, bardzo przydatny w kuferku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gotowe :) ale by było super wygrać, dopiero zaczęłam prowadzić bloga i mogłabym zaszalec z kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gotowe :) Paleta jest cudowna ma takie kolroki ze już widze jak pięknie wyglądają na moich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zadanie wykonane. Paletki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  31. gotowe :) cienie marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ♥ Gotowe:) Polubiłam i udostępniłam jako Anna Kar

    OdpowiedzUsuń
  33. Gotowe
    Polubiłam i udostępniłam jako Magdalena Juśko
    https://www.facebook.com/magdalena.jusko.5/posts/10203210294721167?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy w życiu nic nie wygrałam a pozatym zaczynam głębszą nauke z makijażem więc było by to bardzo miła niespodzianka w moim życiu:-) Ja w pewności nie wygram więc wam dziewczyny życzę powodzenia :-) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy w życiu nic nie wygrałam a pozatym zaczynam głębszą nauke z makijażem więc było by to bardzo miła niespodzianka w moim życiu:-) Ja w pewności nie wygram więc wam dziewczyny życzę powodzenia :-) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, że gotowe. Jak tu nie próbować?! :>
    Paletki Sleek są moim marzeniem, może poszczęści mi się kiedyś. ;>
    http://anusiak010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciesze się ze wzięłam udział w konkursie bo dzięki temu trafiłam na Twojego bloga. Będę zaglądać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciesze się ze wzięłam udział w konkursie bo dzięki temu trafiłam na Twojego bloga. Będę zaglądać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. zrobione! Teraz tylko tak mocno, mocno trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gotowe ;) Amelia JA
    https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1477630059131245?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzy to dla mnie burżujstwo, dzielnie walczę o jedna :) Nigdy nie miałam i byłabym szczęsliwa, gdybym mogła jedną z Nich wypróbować :) Oczywiście biorę udział z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zrobione i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia dla wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. zrobione :) paletka Storm kusi mnie już od dawna :)
    udostępnione: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/722995521074127?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo bym chciała <3 Aż oczka mi się świecą! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. gotowe :) super konkurs fajne sa te cienie

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja jestem chętna :) mam juz pomysł jakby tu je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zadanie wykonałam, ale ciężko będzie ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział! :) Już mnie rączki świerzbią. :P I oczka też :D Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Same najwspanialsze *.*
    Wszystko tak jak należy ... zrobione :))
    Polubione i udostępnione jako : Paula Lilarte

    OdpowiedzUsuń
  53. Gotowe. bardzo bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Może moje marzenie w końcu się spełni... nie mam żadnej paletki, a te kolory są idealne! Tyle słyszałam o nich ahh ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie je przygarnę! Po tylu bezowocnych uczestnictwach w konkursach wygrana aż się prosi.... :-) lecę udostępnić zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe cienie :-) Byłyby spełnieniem moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Wzięłam udział info udostępniłam na fb
    Take paletki to marzenie kolorowe i czadowe
    Kto by nie chciał takich mieć
    A w swojej kosmetyczce na pewno przydadzą się w nie jednej sytuacji
    Z takiej racji że karnawał to na pewno by się przydały i mi życie umilały :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ZROBIONE:) POLUBIŁAM STRONY JAKO Sylwia Białogońska <3 <3 <3 <3 <3
    TE CIENIE SĄ:
    Ś- Świecące i połyskujące
    I- Idealne z nimi będę kobieca
    E- Eleganckie i takie bajeranckie
    T- Trafiają w 100% w mój gust
    N- Nienaganne i hipnotyzujące
    E- Efekt oszałomiający z nimi gwarantowany!
    Chcesz być piękna i wspaniała nic prostrzego zrób makijaż i już kobieca magia działa.Do ręki weź puder i ukryj swej twarzy niedoskonałości niech uśmiech na twej pięknej buzi zagości.Weź tusz i cienie i zrób sobie oczy jak marzenie .Nałoż na powieke odpowiednie odcienie, tuszem pomaluj rzęsy i podkreśl oko już wyglądasz spoko.O ustach swoich nie zapominaj tylko je wyeksponuj i pomaluj błyszczykiem by były wyraziste to jest oczywiste! Kosmetyki są moimi przyjaciółkami i nigdy się z nimi nie rozstaje bo makijaż odwagi mi dodaje.Bez makijażu czuję się naga i wyglądam prawie jak "baba Jaga".Nie wyobrażam sobie bez nich żadnej uroczystości bo czy balet czy wesele zawsze są na moim ciele ! Kosmetyków nigdy za wiele, zawsze mi ich brakuje i właśnie takich jak są tu do wygranie potrzebuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Alicja Prystupa29 stycznia 2014 14:14

    Polubiłam stronę i udostępniłam zdjecie na facebooku jako Alicja Prystupa :) W końcu jest nadzieja, że będę mogła robić sobie cudowne makijaże, a walentynki tuż, tuż. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać i będę mogła olśniewać ukochanego w ten piękny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Biorę udział
    Lubię jako Wioleta R
    Udostępniłam jako Anais Roue

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej. Były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń