piątek, 24 kwietnia 2015

Bohemian Make up

Serwus Kochani!

Lata 70-te wracają do łask! Obserwując trendy w modzie to najsilniejszy nurt nadchodzącego lata. Czerpiąc pełnymi garściami z tej fantastycznej inspiracji stworzyłam nowoczesny look ale mocno osadzony w stylu lat. 70 i boho. Tworzenie tego makijażu, dobór kolorów i stylizacji to była dla całej ekipy świetna zabawa!


Gotowi? To  pędzelki w dłoń i malujemy! ;-)

Krok 1
Przed przystąpieniem do makijażu oka na całą powiekę nałóż korektor (ja użyłam dobry tego MAC NW 20 Pro Longwer) który zastąpi bazę pod cienie. Na 3/4 powieki ruchomej nałóż perłowy,  bardzo jasny, pistacjowy cień Glazel no.4




Krok 2
Zewnętrzny kącik oka zaznacz szmaragdowym cieniem, ja skorzystałam tu z palety Sleek Garden of Eden




Krok 3
Aby uzyskać płynne przejście kolorystyczne na przejściu między cieniami połóż, ciemny, pistacjowy cień (Sleek Garden Of Eden).


Krok 4
Całości musimy nadać charakter lat 70-tych, taki efekt, uzyskasz graficzną, czarną wyciągniętą ku skroni kreską, zaznacz nią linię tuż przy rzęsach i załamanie powieki. Będzie ona  "klamrą" dla cieni i nada koci efekt makijażowi. Ja do tego użyłam czarnego eyeylinera Eveline Cosmetics.


 Krok 5
 1/3 dolnej powieki również zaznacz eyelinerem. Pamiętaj, dolna kreska musi łączyć się z górną.

Krok 6 
Na wcześniej narysowaną kreskę, nałóż fioletowy  cień. Ja użyłam tu cienia z  palety Sleek Snapshots. 

Krok 7
W wewnętrzny kącik zaznacz opalizującym  pyłkiem, tu  KOBO Violet Bluch i precyzyjnie połącz go z fioletowym cieniem.


Krok 8
 Linię wodną, dla zintensyfikowania  makijażu zaznacz czarnym eyelinerem w żelu.

Krok 9
Ostatni etap w makijażu, wytuszuj rzęsy ! Chcesz efektu wow?  Doklej tak jak ja kępki lub rzęsy w pasku.


 I gotowe!

Nie chciałam tematu potraktować dosłownie tylko się nim zainspirować więc  mam nadzieję, że Was również zainspiruje i przy najbliższej okazji wykonacie ten makijaż na sobie.











Modelka: Vanessa Wilczewska
Foto: Michał Ciucias
Makijaż : Marzena Tarasiewicz
Manicure : Aneta Tarkowian

Lista użytych produktów:
Podkład: MAP 2Y
Korektor: MAC PRO LONGWER NW 20
Puder: PAESE Bambusowy
Bronzer: THE BALM Bahama Mama
Róż: BOBI BROWN Nectar 11
Rozświetlacz : BOBI BROWN Shimmering Nectar
Pomadka: BOBI BROWN Pink Peony 28
Brwi: BOBI BROWN mascara do brwi Mahoganny

Dziękuję, że do nas zajrzeliście! 
Czekam na Wasze komentarze! Buziaki!

1 komentarz: