poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świąteczno-sylwestrowy look *Revolution Day to Night *

Serwus! ;)
Zaczynamy cykl makijaży świąteczno-sylwestrowch. Dziś pierwsza, subtelna propozycja, idealna na świąteczne, wieczorne spotkania w gronie przyjaciół i najbliższyczh.
W dalszym ciągu nie rozstajemy się z kolorem. Dziś chciałabym pokazać Wam makijaż, w którym główną rolę będzie grał kolor na dolnej powiece. Stonowana góra, intensywny dół jest świetnym rozwiązaniem dla tych z Was, które mają opadającą powiekę, a nie chcą rezygnować ze szczypty fantazji w makijażu oka. Do wykonania tego makijażu użyłam paletek REVOLUTION ICONIC oraz REVOLUTION DAY TO NIGHT.
Gotowe do działania? Zapraszam na krok po kroku;) Życzę udanej zabawy z kolorem;) 




Krok 1
Na całą powiekę nałożyłam kryjący korektor L'OREAL True Match nr 02. Korektor jest świetną bazą pod makijaż oka. Dzięki niemu cienie stają się bardziej intensywne i nasycone.  Kącik zewnętrzny zaznaczyłam metalicznym fioletowo-szary cieniem z paletki REVOLUTION Iconic 1.


Krok 2
Na pozostałą część powieki nałożyłam jaśniejszy orzechowy cień. Precyzyjnie połączyłam je ze sobą , dzięki czemu powstało idealne przejście między kolorami. 


Krok 3
Cień , który nałożyłam w zewnętrznym kąciku oka rozcieram ku górze różowym cieniem . 



Krok 4
Przy nasadzie rzęs narysowałam kredką czarną kreskę. Dzięki temu uzyskałam efekt zagęszczenia rzęs. 


Krok 5
Kącik zewnętrzny przyciemniłam szarym cieniem z paletki REVOLUTION DAY TO NIGHT . Dzięki temu spojrzenie stało się bardziej wyraziste. 




Krok 6
Pod łuk brwiowy położyłam matowy cielisty cień Inglot nr 353.




Krok7
3/4 dolnej powieki zaznaczyłam tym samym szarym cieniem, którym przyciemniłam zewnętrzny kącik oka.


Krok 9
Na szary cień nałożyłam turkusowy cień  z paletki REVOLUTION DAY TO NIGHT


Krok 10
Pozostałą część dolnej powieki wypełniłam fioletowym cieniem z paletki REVOLUTION DAY TO NIGHT. Pamiętaj żeby tak połączyć kolory, aby powstało precyzyjne przejście między nimi.




Krok 11
Linię wodną oka zaznaczyłam czarnym eyelinerem w żelu Inglot nr 77. Zabieg ten powoduje, że makijaż staje się bardziej wyrazisty .




Krok 12
Kącik zewnętrzny dodatkowo rozświetliłam pigmentem KOBO VIOLET BLUSH



Krok 13
Tuszuję rzęsy. Dla uzyskania bardziej spektakularnego efektu dokleiłam rzęsy w pasku.



Krok 14
Ostatnim etapem makijażu jest gruba czarna kreska z eyelinera, wyciągnięta mocno ku górze oraz doklejenie rzęs dla wzmocnienie ich efektu.





Całość ma eteryczny charakter ale z  efektownym akcentem czyli kolorową dolną powieką.Jak wspomniałam wcześnie to idealna fajna alternatywa dla wszystkich posiadaczek opadającej powieki. Górna powieka może stwarzać nam problemy przy modelażu kolorem na dolnej mamy 100% efektu ;-)





Modelka: Jesika Biedunkiewicz
Foto: Piotr Ratuszyński
Hair: Iwona / Gryko Hairstylist
Make up: Marzena Tarasiewicz


Lista użytych kosmetyków:
Baza pod makijaż : Rouge Bunny Rouge Metamorhoses
Podkład: Estee Lauder Double Wear 2N1
Korektor: L'oreal True Match 02
Puder :  Laura Mercier Losse Setting Powder Translucent
Bronzer : Revlon 012
Róż : Eveline 03
Rozświetlacz : The Balm Mary Lou
Brwi: Nyx Black/Gray
Pomadka: Pupa  
Cienie:  Revolution Iconic
Revolution: Day to Night 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz