wtorek, 1 kwietnia 2014

Glow make-up w odcieniach bordo i różu

Cześć!

Dziś zapraszam Was na makijaż, który w pierwszych promieniach słońca będzie lekko się skrzył na powiekach, ale i skóra będzie intensywnie odbijać światło. Kolorystyka jaką wybrałam do tego makijażu to ciemny róż, pomarańcz oraz  landrynkowe, soczyste, różowe usta.


Macie ochotę wykonać ten makijaż ze mną krok po kroku? To zapraszam ;-)
Gotowi?, więc zaczynamy ;-)

Krok pierwszy
Zewnętrzny kącik powieki ruchomej pokrywam ciemnoróżowym cieniem Artdeco 96, następnie dokładam do niego złoto-szampański, metaliczny cień L'oreal Infallible 002.


Krok drugi
W załamaniu powieki nakładam pomarańczowy cień i rozcieniowuję go ponad załamanie powieki (użyłam do tego różu do policzków Artdeco no.10). Miejsce pod łukiem brwiowym pokrywam tym samym cieniem, który znajduje się na powiece ruchomej (L'oreal 002).


Krok trzeci
Dolną powiekę zaznaczyłam tym samym cieniem, który znajduje się na górnej, zewnętrznej powiece Artdeco 96, tylko w tym wypadku nałożyłam go na mokro dla zwiększenia intensywności cienia. Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem L'oreal 002.


Kro czwarty
Eyelinerem maluję dość grubą, wyciągniętą kreskę (oczywiście możesz z niej zrezygnować, namalować cieńszą lub niewyciągniętą do góry). Tuszujemy rzęsy czarnym tuszem, jeśli jest to dla Ciebie makijaż wieczorowy to doklej pasek sztucznych rzęs.



Twarz dla ujednolicenia i rozświetlenia pokryłam (ostatnio moim bestsellerem do cery suchej) podkładem Artdeco High Definition, okolice dookoła oczu rozświetliłam korektorem. Następnie lekko opruszyłam twarz pudrem, wymodelowałam brązerem, a różem dodatkowo rozświetliłam szczyty kości policzkowych rozświetlaczem. I gotowe ;-))



Foto: Robert Ziehm www.simplemoments.pl
Mua: Marzena Tarasiewicz
Modelka: Natalia Grabowska


Lista użytych kosmetyków:
Podkład: Artdeco High Definition no.43
Korektor: Artdeco Minerals no. 04
Puder: Artdeco Fixing
Brązer: Benefit Hoola
Róż: Artdeco no.10
Rozświetlacz: Cień L'oreal Infallible 002
Eyeliner: Isadora black
Tusz: Artdeco All in one
Błyszczyk: Artdeco Lip Brilliance no.08

7 komentarzy:

  1. bardzo efektowny, pięknie odświeża spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie makijaże ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dziewczyna wyjątkowo bardziej podoba mi się bez makijażu. Makijaż śliczny jak zawsze i modelka śliczna w wersji saute :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle makijaż mistrzowski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piekny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joanna Huszcza2 kwietnia 2014 15:00

    Hm a czy dla blondynek niebieskich będzie jakaś propozycja makijażu? Ten niezwykle optymistyczny piękne żywe kolory ale chłodna kolorystyka;-) czekam na coś bardziej "cieplejszego"

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny , moje ulubione kolory :) uwielbiam i gratuluje wykonania :)

    OdpowiedzUsuń