środa, 1 kwietnia 2015

Nude Eyes & Marsala Llips Make Up

Serwus Kochani! ;-) 

Dziś zapraszam Was na lekki makijaż oka z mocnym fokusem na usta. Dla mnie jest to idealny makijaż dzienny choć wiadomo, że pojęcie  makijażu dziennego to subiektywne odczucie, kwestia urody, podejścia do własnego wizerunku i odwagi. Jednak myślę, że ta kompozycja powinna większości z Was przypaść do gustu. Makijaż jest tak skomponowany, żeby pasował do każdego kształtu oka i koloru tęczówki. Wyjątkiem może być akcent na linii wodnej, bo to opcja zarezerwowana dla lubiących kolor i tych których nie obowiązują zasady dress code'u!


To co moi drodzy...zaczynamy malowanki? Pędzle w ruch i do dzieła!

Krok 1.

Całą powiekę pokryj korektorem, ułatwi Ci to aplikację cieni. Przy nasadzie rzęs narysuj (brązową) kredką kreskę, ja użyłam do tego kredki Bourjois 71 Smoked Brown.  Wyciągnij ją poza załamanie powieki. To trik, który zawsze lekko uniesie nam powiekę do góry!


Krok 2.

Kreskę pokryj matowym, brązowym cieniem (ja użyłam do tego cienia z palety Make Up Atelier Paris T22) i lekko ją rozetrzyj, aby uzyskać efekt miękkości makijażu.


Krok 3.

Całą powiekę ruchomą oraz miejsce pod łukiem pokryj matowym, bardzo jasnym, beżowym  cieniem (Paleta MAP T22).


Krok 4.

Załamanie powieki zaznacz brązowym, matowym cieniem (MAP T22) i wyprowadź go lekko poza jej załamanie.


Krok 5.

Jeśli kolory nude wieją dla Ciebie (nomen omen) nudą, zaznacz linię wodną kroplą koloru. Ja wykorzystałam do tego turkusowy eyeliner w żelu Inglot 87 .


Krok 6.

Dolną powiekę na jej 3/4 długości zaznacz brązowym, matowym cieniem. Ja użyłam tego samego cienia, którym zaznaczyłam załamanie powieki górnej.





Krok 7.

Wewnętrzny kącik rozświetlamy! ;-) Zawsze uzyskamy tym świeżość spojrzenia. Wykorzystałam tu cień Pupa 201.


Krok 8.

Ostatni krok - wytuszuj rzęsy ulubionym tuszem!


Oko przygotowane, cera również...


Szminkujemy usta i makijaż gotowy! 







Foto: Robert Ziehm www.simplemoments.pl
Fryzura: Edyta Gryko www.grykohair.pl
Modelka: Aleksandra Stachowska
Mua: Marzena Tarasiewicz

Lista użytych kosmetyków:
Baza pod podkład: MAP Base Hydrante
Podkład: MAP Waterproof no.3Y
Korektor: MAP ACAIV
Puder: MAP HD
Cienie: MAP T22, Pupa 201
Bronzer: THE Balm Bahama Mama
Róż w kremie : MAP  Petale Irise
Rozświetlacz: Palette Make Up Revolution
Usta: Bourjois Rouge Edytion no.18



1 komentarz:

  1. Cudny makijaż, idealny na każdą porę! :)
    Bardzo podoba mi się kolor włosów p. Oli - to naturalny czy jakaś farba? :)

    OdpowiedzUsuń