środa, 5 lutego 2014

Garden of eden-makijaż w odcienich zieleni z dodatkiem brązu

Cześć!

Zapraszam Was dziś na tutorial wykonany nową odsłoną Sleek'a Garden of Eden. Paletka tym razem bazuje na odcieniach zieleni,starego złota, brązu, złota i połyskującym wrzosie. Mam wrażenie, że matowe cienie w tym wydaniu-choć nie jestem ich fanką są znacznie mocniej napigmentowane i trwalsze.


Postanowiłam w oparciu o paletkę Garden of Eden przygotować Wam makijaż w odcieniach zieleni, złota, matowego brązu ( choć w rzeczywistości ma on inny odcień niż na zdjęciu, ma chłodny odcień i wygląda jakby dodano do niego odrobinę fiolet) i wrzosu.

Karina, którą zaprosiłam do zaprezentowania tego makijażu, zapewne swoją urodą wzmocniła jego efekt ;-)


Macie ochotę dowiedzieć się jak wykonać ten makijaż? Zapraszam na krok po kroku...
Gotowi? To zaczynamy!

Krok pierwszy:
Na powiekę pokrytą obficie korektorem, który w tym przypadku jest moja bazą pod cienie, nakładam cień ( no.1) zielony matowy, następnie jego granice ponad załamanie powieki wyprowadzam do góry pistacjowym cieniem, również matowym (no.2)


Krok drugi:
Na środek powieki ruchomej, nakładam cień metaliczny limonkowy, opalizujący na złoto cień (no.3), natomiast wewnętrzną powiekę pokrywał cieniem w odcieniu starego złota (no.4), który pięknie połączy się z wcześniej położonym cieniem.


Krok trzeci:
Dolna powieka na 3/4 jej długości pokryłam brązowym matowym cieniem (no.5) i by dodać mu blasku, połączyłam go z metalicznym wrzosowym cieniem (no.6)


Krok czwarty:
Kolory postanowiłam wzmocnić przy zarysie rzęs i w miejscu linii wodnej czarnym żelowym eyelinerem. Co pogłębi wcześniej położone kolory. Ostatni etap to wytuszowanie rzęs.


I gotowe ;-)


Kolorystyka, którą Wam zaprezentowała będzie pięknie komponować się z zieloną, brązową oraz piwną tęczówką.



Foto: Robert Ziehm www.simplemoments.pl
Mua&Fryzura: Marzena Tarasiewicz
Modelka: Karina Lewczyk

Lista użytych kosmetyków:
Podkład: Mac Studio Fix NC 3.5
Korektor: Mac ProLongwear NC 25
Puder: Flormar Loose Powder no.4
Brąz: Bikor Ziemia Egibska
Róż: Artdeco no.30
Tusz: Rimmel Extra Super Lash Curved Brush
Pomadka: Kobo Fashion Colour 108 Fuchsia
Błyszczyk: Revlon 004
Cienie: Sleek Garden of Eden- www.kosmetykomania.pl


Dziękuję, że do nas zajrzeliście! Jestem ciekawa, jak podoba się Wam  podoba ten makijaż?

Czekam na Wasze komentarze! Buziaki!




4 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż. Wydaje mi się, że dolna powieka trochę za ciemna i za ciężka, ale to moje subiektywne odczucie. Ta paletka ma ciekawe kolory i można z niej wyczarować wiele pięknych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka wygląda dużo lepiej bez makijażu, niż w nim. Ten czarny obrys jest nienaturalny - nie podkreśla w żaden sposób urody tej pani, wygląda bardzo sztucznie. Oczywiście przy zamkniętych powiekach jest ok, przejście tonalne wyjątkowo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu kreska taka garbata... Szczególnie widać to w krokach, przy zbliżeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki sposób ułożyła się skóra a nie jest to garb kreski...proszę wybaczyć ale n ie prostuje skóry w photoshopie ;-)

      Usuń