czwartek, 12 września 2013

Happy Mum

Baby boom jest wszechobecny. Mam wrażenie, że z każdego kolorowego magazynu zerkają na mnie przyszłe mamy :-). Nasze mamy w stanie błogosławionym czekały na rozwiązanie w domowym zaciszu. Czasy się zmieniły i przyszłe mamy chętniej bywają na salonach gdy spodziewają się dziecka. Często zdarza się nawet, że są aktywne zawodowo, aż do samego rozwiązania. Znane nazwiska coraz chętniej eksponują też ciążowe kształty przed obiektywem...ale czy jest to zarezerwowane tylko dla celebrytek? Nie! To w końcu świetna pamiątka tego cudownego stanu dla każdej kobiety, która spodziewa się dziecka.
Chciałabym dziś zaprosić do obejrzenia sesji ciążowej Marty. Marta to moja koleżanka i od momentu kiedy dowiedziała się, że jest w ciąży planowałyśmy, że uwiecznimy Jej boski stan. Wiedziałyśmy, że będzie to sesja kolorowa, wesoła i przepełniona dobrą energią czyli cała Marta.Zapytałam Ją również jaki to czas dla Niej?
    "to czas kiedy akceptuję siebie bardziej niż np.15 lat temu. Wiem czego chce, gdzie jestem i co robię.I do tego spodziewam się na dniach drugiego dziecka, mimo że niedługo stuknie mi 36lat:)"

Praca przy tej sesji była czystą przyjemnością, rozmowy z Martą jak Ona to widzi, planowanie makijażu, stylizacji ( podziękowania dla firmy Huppy Mum za wypożyczenie ubrań), Michał fajnie wszystko ujął w kadrze, jestem bardzo dumna z efektu tej sesji-:).Mam nadzieję, że będzie to dla  Ciebie fajna chwila rozrywki.Enjoy!


                                             
Foto: Michała Ciucias
                                            Sukienki & T-shirt:  Happy Mum 
                                           Make-up & stylizacja: Marzena Tarasiewicz
                                               
                                                                            

2 komentarze:

  1. W końcu uśmiechnięta i promiennie wyglądająca przyszła mama ! Jak tak często patrzę na kobiety w ciąży to wyglądają one tak ponuro i blado odnoszę wrażenie, że trochę się zaniedbują :(
    Ps.Pani Marto życzę przede wszystkim niekończących się chwil szczęścia :)
    a Pani Marzenie dalej takiej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń